Tinc molt complexe
Hola adolescents.
Tinc un complexe molt gran, totes les meves amigues tenen molts pits, son bastant altes, ja han estat amb bastants nois... Pero jo, jo no tinc gairebé pits, soc molt baixeta i no m'he liat mai amb ningun noi, fins i tot menteixo amb que si que me liat perque no vull semblar inferior, nose com puc coneixer a nois, ni com poden creixer els pits, ajuda siusplau!!!
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc que et sentis així. A vegades ens comparem tan que ens acabem fent mal a nosaltres mateixos!! Comparar-se és molt malaltís perquè al final podem acabar fent coses , com mentir, per a sentir-nos acceptats. Pens que primer qui s'ha d'acceptar és tu mateixa i que no hi ha res en contra perquè ho puguis fer. Pensa que tothom té els seus ritmes amb totes les coses i que el que expliques si encara no ha arribat, està per arribar. Ara estàs entrant en l'etapa on passen tots aquests canvis i noves experiències. Valora el que tu ja tens que t'agrada i les teves qualitats i habilitats, sinó maleducaràs la teva ment en pensar sempre en la part buida de la botella i no veuràs la part que ja està plena de totes les coses que tens. Tingues paciència amb tu mateixa i posa l'enfoc en el que a tu realment t'aporta la felicitat!! Pots fer-te aquesta pregunta cada dia abans d'anar a dormir: què m'aporta la felicitat real i què ha passat aui que m'ha fet feli´( es tracta de coses petites que passen cada dia de la vida! ; ) ). Endavant ! ELI Aulet www.interpersonal.cat