Tècniqiues per controlar els atacs d'anisetat
Hola,em poso en contacte amb vosaltres, perquè desde de va morir la meva àvia, al cap d'uns mesos, em van diagnostica que tinc despresió amb ansietat. Fins el dia d'avui ja van 6 crisis d'ansietat. Hem podriau explicar algunes tènciques de relaxació o alguna cosa per controlar l'ansiesat, es que ja tinc por a sortir. Gràcies.
InterPersonal

Hola Vanessa! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs el que pots fer és portar una llibreta a sobre i quan comencis a notar que estàs en una situació nerviosa vagis escrivint què sents i què et passa, posa tots els detalls de tot. Si vas reconeixent aquestes sensacions i sobretot i molt important les escrius!!! podràs identificar més aquestes sensacions i és la manera i la tècnica per posar-hi control. Escriu també una carta ben llarga cada dia a la teva àvia, explicant-li com et sents, què fas, que la trobes a faltar, etc. Així veuràs com et vas sentint millor a mesura que vas traient el que tens dins. Parla de tan en tan amb algun familiar de com et sents per aquesta perdua. I fins i tot en algun moment pots valorar anar a fer alguna visita a un psicòleg per elaborar aquesta perdua. Ànims! Eli Aulet www.interpersonal.cat