no puc mes
mira vaig estar sortin amb una persona que va ser tot per a mi...y per uns motius ho vem tenir que deixar, vaig estar molt enamorada i lo pitjor es que encara ho estic...nose si es una obsesio o nose...pero ho estic passan fatal...he estat 2 anys y mig de relacio i 4 anys damistat, quan vem començar estabam molt enamorats i inclus vem arribar a no saber fer les coses separats depeniem mutuament...el gelos i tot anavan a pitjor....
ens vem fer molt mal, pero encara seguiem perque no podiem estar separats...els seus pares es van ficar en mig i m'odien no em soportan em van fer la vida imposible sense fer jo res...
el cas esque passat un temps...encara no moblido l'estimo i no em puc oblidar de res de lho que va succeir...no soc feliç i mhe intentat treurem del mig perque lo que sento dins es horrible...l'altre persona esta amb una altre persona i no vol saber res de mi...i no em vol parlar ni em contesta i jo el necesito :(( ajudam a superar aixo no puc mes
InterPersonal

Hola noeta! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Deu ni do!! veig que ha estat una situació molt intensa. Entenc els sentiments que heu sentit...i a l'hora el patiment que us ha generat. Per tots aquests motius és difícil que puguis passar pàgina d'un dia per l'altre. El que necessites és un temps per tu mateixa, per estar sola de relacions i cuidar-te i mimar-te a tu mateixa. És una bona decisió que t'apartis del mig d'aquesta situaicó. És dur, però serà la manera que et permetrà recuperar-te i ser feliç!!! La manera de superar-ho és aquesta. Entenc que és molt dur!!! però per curar-te ara necessites distancia i una mica de temps. Veuràs com et vas sentint millor. Estar en contacte amb ell només faria que creixés la teva obsessió, i ara crec que necessites ja reposar una mica!! Centra't en tu i en les coses que t'agraden, descobreix la teva felicitat per tu mateixa i deixa que la vida et sorprengui!!! Ànims! Eli AUlet www.interpersonal.cat