El meu EX
Hola,
fa unes setmanes el meu novio i jo vam tallar per l'edat, per que ens portem 3 anys.Ho hem intentat 2 vegades, i encara així hem terminat tallant. Vam quedar com amics, he parlat unes cuantes vegades, pero el veig com una mica disgustat i era molt incomode. La vritat es que encara m'agrada, i molt, les meves amigues hem diuen que pasi d'ell, pero quan estic amb el hem sento molt bé, encara que hem posi molt nerviosa. A més, ell m'ha ajudat molt al llarg de dos mesos i m'ha fet millor persona. No se si seguir parlant amb ell. Que faig?
Perdó per les faltes. Gracies i un peto!
InterPersonal

Hola luna 1999! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc el que em dius i que puguis tenir ganes de seguir estant amb ell...és natural. Si ha estat una eprsona especial epr tu això no desaparèix d'un dia per altre. El que sí és cert és que valoris també la idea de distanciar-te'n un temps per recol.locar tot el que ha passat entre vosaltres. Segur que t'ha ajudat amb moltes coses, però pensa que ets tu qui s'ha deixat ajudar i qui ha generat els canvis!! Dóna't aquest valor a tu mateixa!!! El que jo et recomanaría, doncs, és que et pot anar bé posar una mica de temps i distancia entre vosaltres per a què les coses es puguin serenar i pogueu ser realment amics si és el que hi ha d'haver entre cosaltres. Endavant! ELi AUlet www.interpersonal.cat