Amor, amor...
Hola!! Mireu, tinc catorze anys i fa uns mesos em va començar a molar un noi més gran que jo (té quinze anys), que va amb mi a guitarra i ens riem molt junts. La cosa anava bastant bé, però, per mala sort, fa un més o així un amic dels dos bastant curt va dir-li que em molava. Això va fer que es distanciés una mica, durant unes setmanes, i després vam començar a estar millor, com al principi quan no "coquetajàvem". Jo ja m'imaginava que no tindria més esperances amb ell, que quedàvem com amics.
El cas és que, la setmana pasada, parlant amb una altra amiga de guitarra, li vaig explicar que un amic amb el que estem com "de rotllo" (ens hem liat) mentre superem els nostres respectius traumes amorosos,m'havia regalat una rosa. Ell ho va sentir i després, mentre parlàvem de música, que tenim més o menys els mateixos gustos, em va començar a tocar el cabell com feia abans. I ahir quan el vaig tornar a veure estava súper mono, tot el rato ens estàvem mirant i rient.
Vaig parlar amb la meva meja i diu que segur que tinc esperances. No és que no en vulgui tenir, però a l'insti durant el pati sempre està amb una altra noia... En fi, que estic feta un lio, i en part estic contenta però tampoc vull ser el seu segon plat ni res per l'estil.
Que em podrieu recomenar? En parlo amb ell? Plis, contesteu!!
Mersi!
InterPersonal

Hola pequee! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs jo et diría que pots parlar amb ell si en tens ganes i expressar els teus sentiments. Això és una manera. L'altre manera, més prudent, és que intentis seguir la relació que teniu de l'amistat, de coqueteig i de passar-ho bé a veure si evolucions o si sorgeix el moment d'aclarir el que sentiu. Escull el que a tu et pugui anar millor. Vés observant com et sents, quines coses d'ell t'agraden i quines no, etc. Així tu també vas escollint si el que vas descobrint t'agrada de deòbò. Endavant! Eli AUlet www.interpersonal.cat