important!
Hola, soc una noia de 17 anys, esstic desde ia fa temps amb un noi 5 anys més gran que jo ja fa 1 any pero fa temps he conegut a un altre noi de 20 anys pero els dos tenim parella i vam decidir veurens damagat i ja fa un mes que nem quedan i tal. Però la veritat es que ell vol deixar la seva novia de 2 anys i mig per mi pero io nose que fer. Nose si ho he fet perquè estic cansada de la relacio amb el novio o perque me'l estimo. que he de fer?
InterPersonal

Hola arii! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Aquesta decisió l'has de prendre tu, perquè tu hauràs d'assumir les conseqüències del que decideixis. De totes maneres, et podem ajudar amb unes recomanacions. Per exemple, sobre la relació anterior, pensa què t'agrada i què no t'agrada. Fes una llista intentant ser molt sincera amb cada columna. Valora també el que t'aporta la relació. Per altra banda, sobre la relació nova valora també el que t'aporta i el que t'agrada. Per fer aquest exercici sigues molt sincera amb tu mateixa i amb els teus sentiments. Un cop ho vegis escrit et pot ajudar a preparar-te per la decisió que hagis de prendre. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat