Amor impossible!! S
Hola:)Bé començo pel principi. Tinc 13 anys i fa unes quantes setmanes vam anar de viatge a Galícia de 5 dies amb l'insti. Durant el viatge amb autobús, la meva millor amiga i jo vam anar al darrere de dos nens d'un any menys que nosaltres (els d'un curs menys també venien) i al costat de dos més. Eren molt simpàtics i ens hi vam fer una mica amigues. Un dels de davant, es molt guapo i durant aquest viatge i ara me'n vaig enamorar. No veig que faci cap senyal de que li agradi. Només quan em va dir que li agradava molt la meva camiseta (que era d'aquestes que cauen i es veu l'ombro) i quan vam fer un concurs,que anava una mica amb mi i jo l'ajudava. Ara a vegades l'obro pel whatts dient-li alguna cosa com: ja vas sense crosses?. I es molt soso parlant. A mes no se com parlar amb un noi perquè s'enamori de mi...o sigui lligar...no em fa gaire cas. Què puc fer? No el vull oblidar. Com puc fer perquè s'enamori de mi?
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs primer de tot dir-te que lligar es pot anar fent amb cosetes com les que fas: demanant a l'altre com està, interessant-te una mica per com li van les coses, etc. L'altre cosa important a tenir en compte és com tu et vas sentint. Això vol dir que et marquis un marge de temps per veure si passen cosetes i per com tu et sents quan parles amb ell. Mira de coneixe'l més: si t'agrada com és realment ( a part del físic), si us agraden coses similars, etc. Pensa que no és només ell qui ha d'escollir, tu també has de veure si la seva primera impressió realment és prou important com eprquè t'enamoris o segueixis enamorada d'ell. Així doncs, ànims! observa com va aquest temps de coneixença i si et convé o no enamorar-te en aquest moment. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat