No em sento a gust amb el meu cos
Fa un temps llegia articles de l'Anoréxia i coses per l'estiml,i amb algunes d'elles m'hi sentía identificada.Fins i tot,amigues meves havien tingut idees de que pogués arribar a ser-ho.Ara,ja he abandonat totes aquelles idees que rondaven pel meu cap,es com si m'hagués "autocurat",però per sort,mai vaig arribar a ser-ho.Ara el meu problema esque no em sento a gust amb el meu cos.Porto ulleres,una cosa que no m'agrada gens,tinc massa cuixa i cul,poc pit etc
Fins i tot alguna amiga a fet un tipus de comentari d'aquest tipus...Em sento molt malament,però no se que fer-hi,ara ja no se com acabar amb això...Intento asumir-ho,pensar que el meu cos es així i que no ho puc cambiar,i que hi ha gent que no em veu d'aquesta manera,i que m'estima.Però es del tot impossible,ni jo mateixa m'ho arribo a creure,i se que m'està fent molt de mal...
InterPersonal

Hola Mikeleraforever! Aprendre a estimar-nos tal i com som a vegades és difícil però és indispensable per aconseguir sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. et proposo un joc que pots fer amb les teves amigues i amics. un dia que estigueu tots/es junts/es i que ningú us molesti agafeu un paper i un bolígraf cadascú i poseu en aquest paper el nom de totes les noies i nois que esteu jugant, llavors de manera anònima hi escriviu una virtut física i una virtut de personalitat a cada persona. ho poseu en una caixa i quan estiguin tots els llegiu en veu alta. et quedaràs sorpresa de les virtuts que pots arribar a tenir pels altres! i hauràs de començar a creure-te-les! això farà que et comencis a veure diferent de com et veus. espero que us ho passeu molt bé i que t'ajudi molt!!!