TOT ha canviat! URGENT!!!!
Hola!! Tinc un gran dilema al meu cap que no em deixa dormir tranquil i espero que me'l podeu resoldre.
Hi havia una noia que anava a un curs menys que jo. Amb aquesta, durant el curs ens vam fer molt amics i finalment vam acabar "sortint". Però va arribar l'estiu i ella se'n va anar de viatge i em va ficar els "cuernos". Quan va tornar no m'ho va explicar, i em vaig enterar gràcies a un amic meu i la vaig deixar. Va passar el temps i ens vem tornar a trobar un dia i ens vem tornar a liar, ja que ella ja m'havia estat insistint i demanar perdó per tornar estar junts. Finalment vaig decidir que no era bo per mi tornar a estar amb ella.... però ha passat molt i molt temps i durant aquest temps m'he enganyat a mi mateix dient als meus amics que no sentia res per ella.... però finalment m'he adonat que encara sento molt per ella. Què puc fer?
Moltes gràcies!!!!!!!
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Entenc com et sents, fa molt mal que algú et falli d'aquesta manera i més que no t'ho digués ella en persona. Em sap greu, però jo no puc dir-te què has de fer. Només tu saps què sents per aquesta persona i també el mal que t'ha fet saber això de les banyes.
Ets tu qui ha de decidir si ets capaç de perdonar-li això i tornar a començar una relació de parella, o si pel contrari veus que et fa massa mal.... potser serà hora de començar a passar pàgina.
Hauràs de valorar realment què et convé més i què sents exactament per ella (si és amor o nostàlgia del què heu tingut). És dolorós pensar en això, però és la manera d'assegurar-te que estàs prenent una decisió pensant en tu.
Una abraçada!
www.consultajove.cat