canvis en l'edat i sostenidors
com puc fer per perdre la vergonya amb parlar amb la mevamare sobre els canvis que es produeixen en el cos durtant l'adolescència????
també una altra pregunta: com li puc dir a la meva mare que em compre sostens de relleno
InterPersonal

Hola!!! Tenir vergonya amb aquests temes és la cosa més normal del món!! Costa un piló ja ho sé! Pensa que a la teva mare segurament també li va costar molt, per tant no pateixis que ho entendrà. Pots fer varies coses: una és per exemple algun dia que aneu amb cotxe i estigueu soles, diga-li que hi ha coses que et fa vergonya explicar-li, amb això ja hauràs trencat el gel i veuràs com et serà més fàcil. També pots fer-ho amb la companyia d'alguna amiga teva que et doni suport… també podries esciure-li una nota i deixar-li a algun lloc que ella pugui veure quan tu no hi siguis o estiguis dormint, així serà ella qui vindrà a parlar amb tu…
Sigui com sigui una mica de vergonya passaràs, però ja veuràs que passarà de seguida!!!
Molts ànims!
Marina Marull
www.interpersonal.cat