Em sento acosada
Hola,
Vaig tenir un rollet amb un nano de la meva classe. Va passar el temps i no parava de dir-me mentides i fer-me mal, per això li vaig dir que em deixes tranquil•la. També, li va dir a casi tots els nostres companys de classe que ens havíem liat, quan jo li havia dit que no s'ho digues a ningú. Ara està a totes hores sentant-se prop meu i no para de mirar-me i cantar-me cançons A TOTES HORES. I comença a dir-li a les meves amigues que em preguntin coses i que m'estima i tal...(En veritat són tot mentides) No em deixa tranquila! M'agovio molt a les classes, em molesta molt perquè no em deixa prestar atenció a les classes. Fins i tot m'ho diuen els meus companys que s'agovien ells. No se que fer, no tinc molta paciència. No em podria canviar de classe perque ja estem casi be a final de curs. També vindrà al viatge de final i això em preocupa més encara.
Que puc fer?
Moltes Gràcies!!
InterPersonal

Hola!!! si realment que t'estigui tan a sobre afecta al teu rendiment i t'agobia tant, el que jo faria és parlar amb el teu tutor o tutora perquè al menys durant les classes us pogueu asseure molt separats.
Pel que fa a la resta d'hores el millor que pots fer és no fer-li gens de cas, ni tan sols per dir-li que pari. Ignora'l tan com puguis, pensa que hi ha una frase que diu: el contrari de l'amor no és l'odi, sinó la indiferència. A mesura que vegi que el que et diu no t'afecta per res es cansarà de molestar-te i anirà retirant-se ja ho veuràs.
Molts ànims bonica!!
Marina Marull
www.interpersonal.cat