AJUDA PERFAVOOOOOOR (distancia i... s'esta aprofitant de mi?)
A veure tinc dos problemes;
(ho senc si no parle al igual que vosaltres perque no soc de Catalunya)
Fa 5 anys que vaig coneixer a un noi, ell es de Barcelona i jo soc d'Alacant, coincidim tots els anys a un camping, i ell el any passat em va dir que es va quedar amb ganes de mes i em va demanar lio per a enguany, ell te 2 anys mes que jo, doncs ja s'ha liat amb altres noies i jo no, el problema es que, tinc por de fer-ho mal, i que em diga que no li ha agradat, com puc fer per dirli que no s'enfadi si no ho faig be?
Segon problema:
Preocupada perque sembla que ell soles em veu com a un lio mes i jo estic enamorada d'ell, pero la distancia ens separa, estic confusa, perque ell em diu que si que em vol pero no vol sortir en mi per no perdre la amistad que tenim, perque m'estima molt, s'esta aprofitant de mi? O realment em vol?
Ajuda perfavor, un peto<3
InterPersonal

Hola!!!
les relacions a distància són complicades i saber si un noi s'aprofita de tu o t'estima de veritat no sempre és fàcil.
Davant de tot aixó el meu consell és que facis el que TU volguis fer, no escoltis a ningú més que a tu mateixa, ja que només tu pots saber què vols i fins on c¡vols arribar.
Ell ja sap quina és la teva edat per tant no t'has de justificar ni intentar aparentar una seguretat que encara no tens, i s'enfada per la teva inexperiència ja tens la resposta: no t'estima. Per tant, no hi donis tantes voltes: tu vols fer-ho? Pensa que en una relació hi ha dues persones i les dues tenen coses a dir i a decidir. No mana ell, maneu els dos, per tant heu de posar-vos d'acord i acceptar les decisons de l'altre.
No et deixis entabanar!!
Que tinguis molta sort amb el que decideixis!!
Marina Marull
www.interpersonal.cat