no aguanto mes
hoola prefereixo ser anonima. no aguanto mes... porto dies plorant a l'escola totes les nenes m'insulten em diuen de tot, macusen de robar coses, tinc poques amigues i tots els profes es pensen que soc una drogadicte per fumar, tots em tenen mania i sempre em miren amb cara de ser una boxeadora i una choni de carrer. n'estic farta. que puc fer?
InterPersonal

Hola!!! Sé que estàs feta caldo, però en el teu missatge hi ha una mica de llum. Has dit que tens poques amigues enlloc de cap!! per tant, alguna amiga tens que et dóna suport, no? Doncs mira, aquí és per on has de començar. No està tot perdut, aquestes poques amistats que tens segurament són més reals que un piló de gent al teu voltant. Mira-te-les bé i comença a disfrutar-les i a sentir-te'n orgullosa! Per altra banda si a l'escola sents que no et tracten com ho haurien de fer, t'has de queixar, però sempre des del respecte. Segur que tens algun professor que no pensa tot això de tu, intenta parlar amb ell i explicar-li com et sents i com t'agradaria que les coses anessin diferent. Demana-li ajuda i suport i si fa falta als teus pares també. Ets molt jove i tens tota la vida per endavant, no deixis que això continui, tu pots canviar i si ho fas ja veuràs que el teu entorn també canviarà. Només has de tenir una mica de paciència.
Una abraçada gegant!
Marina Marull
www.interpersonal.cat