No se que fer!
Hola Elena!
Doncs començat així resumidament, no se que fer.
El meu novio porta uns dies fatal, trist i sense ganes de res.
No te forces ni per baixar a veurem al poble on visc, ja que vivim en pobles diferents.
No respon als WhatsApp de NINGÚ, i tot i així es conecta de tant en tant, al Facebook igual.
Els seus amics i jo hem intentat ajudar-lo de totes les maneres, però res de res. Segueix igual o pitjor cada dia que pasa.
No se si deixar-li espai per a ell mateix, pujar a veurel o simplement trucar-lo per saber com està. Els amics del seu institut el veuen canviat i que ja no és com avans.
Em preocupa que aixo que li passa sigui per culpa meva, tot i que ell sempre m'ha dit que no soc jo la causant.
Que puc fer més? Com afronto això que ens esta passant com a parella?
Petons i gràcies.
InterPersonal

Hola!!! Entenc la teva desesperació amb el que t'està passant, no és gens fàcil ajudar algú sense saber el que li passa. Però si que hi pots fer alguna cosa: per començar no l'inflis a preguntes sobre el perquè està així, si no t'ho dius és perquè segurament ni tan sols ell sap el que li passa i com més li preguntis més malament estarà. Probablement té alguna crisi però encara no ha descobert perquè. Sigui com sigui, el teu paper és estar al seu costat, recolzant-lo i diguent-li en tot moment que pot comptar amb tu. Ara bé, si veus que a la llarga no reacciona, potser hauràs de fer alguna cosa tu, vull dir que hauràs de decidir si estàs disposada a compartir el teu temps amb ell. Tots podem tenir una crisi i evidentment esperem que les nostres parelles ens facin costat, però aquesta crisi no pot ser eterna, és lògic que al cap d'uns mesos algú hagi de reaccionar…
però bé, de moment és aviat. Fes-li costat i demana-li què vol que facis, que hi vagis, que no… si no sap què dir-te decideix tu el que creguis més convenient. Tingues una mica de paciència segur que tard o d'hora reaccionarà.
Una abraçada!
Marina Marull
www.interpersonal.cat