Masa Proroteciooo
Hola,els meus pares no em deixen anar a la disco i soc un pivon ja per el face m'han dit "I love you" varis cops(no es per presumin), sento que no tindre cap parella fins als 18 per culpa de la seva protecció massiva, i tinc ganes de sortir i deivertir-me, a sobre son sosus de collons i es mes difícils convencer.
Ajuda porfiii necesito convencels.
InterPersonal

Hola!!! Els teus pares t'estan sobreprotegint perquè els importes tan que tenen por de qulasevol cosa que et pugui passar i també tenen por de perdre't abans d'hora. Inevitablement a mesura que vagis creixent aniràs sortint del niu, però per uns pares això no sempre és fàcil. T'has de guanyar la seva confiança i pactar amb ells certes coses. Si tens moltes ganes d'anar a una disco, per més que et diguin que no, no deixis de demanar-ho, quan vegin la teva insistència veuran que per tu és important i a la llarga estaran disposats a parlar-ne. per tant, insisteix, i si les teves amigues si que hi van, explica'ls-hi als teus pares. Han de quedar-se tranquils i veure que les altres noies també hi van ajudarà. Intenta portar-te tan bé com puguis en d'altres coses per demostra-los-hi que ets una noia madura i responsable, ja que si no no et tindran prou confiança i et retindran més temps al seu costat.
Per últim: m'encanta que siguis un pivón, però si ho ets no és pel que et digyin al facebook, sinó pel que creguis tu. No et deixis entabanar pel primer que et llanci un piropo!!
Molta sort!
Marina Marull
www.interpersonal.cat