Nose que em passa...
Fa potser com dos mesos que he perdut la ilusio per les coses. I nose el perque, sembla que no men ensurti mai. Tot va començar un dia que em va venir un bajon de cop i em van caure llagrimes i no tenia ganes de fer res... Despres els dies següents cap al vespre casi sempre em passava el mateix. Jo abans sempre estava contenta, no em preocupava res i tenia ilusio per les coses... Nose que fer...
InterPersonal

Hola Berzerk!! Pel que em dius jo no em preocuparia més del compte, crec que el que et passa té una base hormonal. Ara t'explico: veig pel teu any de naixement que tens 15 anys, bé doncs estàs a la flor de l'adolescència i aquesta època de la vida té coses maravelloses i d'altres que no ho són tant. Una de les que no solen ser molt agradables és que el teu cos pateix uns canvis hormonals que poden afectar al teu humor. A vegades aquests canvis ni tan sols es perceben però d'altres en afecten l'estat d'ànim i podem passar temporades de melancolia, mal humor, irritabilitat, etc. No t'atabalis, ni t'agobiis més del compte! Amb el temps el teu cos s'anirà adequant i sabràs enfrontar-te a aquestes situacions millor. Pensa que no és per sempre i que no és culpa teva, simplement és l'edat.
Pren paciència i disfruta tan com puguis de la teva adolescència, ja veuràs com aquesta falta d'il·lusió passarà!
Molts ànims!
Marina Marull
www.interpersonal.cat