Contesteu és important
Mira,
Fa un temps que em van començar a obsessionar els temes dels somnis lúcids. I a partir d'aquell dia començo a somiar en coses molt rares. Un dia fins i tot vaig somiar que un home m'explicava què és el cel...
Estic com una cabra o què pot passar?
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. No et preocupis, no estàs com una cabra! La veritat és que els somnis són una mena de reflex del què ens preocupa durant el dia. És la manera que té el nostre cervell de processar tot el què li ha passat durant el dia, de manera que si durant el dia penses molt en el què has somiat el dia abans, és possible que durant la nit tornis a tenir un somni semblant.
Per això recomanen que abans de fer un examen s'hi vagi ben descansat i havent dormit (perquè durant la nit podem consolidar tot el què hem estudiat durant el dia).
I si tens somnis d'aquests, disfruta'ls, no li passa a tothom que li expliquin què és el cel ;)
Una abraçada
www.consultajove.cat