AJUDAAAAAAA URGENTTTTT
Hola, tinc un problema molt greu, quant anava a primer d'ESO, l'estiu avans de comencar-hi, tenia molts amics caia be a tothom, pero un dia vaig començar a insultar als més populars i mala gent de la meva edat, i des de aquell moment tothom minsultava, me tiraven pedres quan me veien, me perseguien, i me feien la vida impossible perque soc gorda no foca i la gent al final meu a fet creure, perque medeijo 1'64 i peso 80 i vaig a un dietiste i tot pero tinc la autoestima feta una merda, pero si conto alguna cosa als meus pares me la carregare jo, perque vaig ser la que vaig començar a innsultar pero a casa meva no dic ni merda no cap mena de paraulota. No se com superar-ho tot aixo, estic començant a no menjar i bomitar molt estic molt deprimida i no se que fer necessito respostes i ajuda molta ajuda vull tornar a sentirme com avans se que mai sera el mateix pero almenos vull mirar-me al mirall i no donar-me asco. PERFAVOR AJUDEUME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A I PERDO PERO TINC 13 ANYS ARA FAIG PRIMER D'ESO PERDO PERO NECESSITO LA CONSULTA.
ALBA
InterPersonal

Hola Alba!
estàs fent el que cal, que és adonar-te del que no has fet bé, però ara cal que rectifiquis i que comencis a tractar bé a la gent, deixant-los d'insultar i siguent amable. A mesura que la gent vegi que has canviat t'aniran acceptant de nou, però has de tenir paciència, ja que el canvi no serà d'un dia per l'altre. Pel que fa al teu asapecte físic, si estàs anant a un dietista és el millor que pots fer, ja que ell et donarà bones indicacions per baixar pes sense fer disbarats com vomitar o no menjar. Has de tenir paciència, tan una cosa com l'altre necessita temps i no preses, per tant, intenta relaxar-te seguir les indicacions que et doni el teu dietista i no posar-te amb la gent. Ja veuràs com a poc a poc aconseguiràs estar millor!
Una abraçada!
Marina Marull
www.interpersonal.cat