mdnaodinfn
Hola!
primer de tot m'agradaria dir-vos que moltes gracies per tots els consells que doneu.
pero tinc unproblema, sempre m'han agradat els nois i sempre m'he liat amb nois pero desde fa untemps tambe m'hi fixo en les noies i resulta k fa mol de temps em vai liar am una tia i em va agradar pero no se el k significa per k encara magraden els tios.... pero tambe e estat surtin com a parella am una noia i no se que soc.
ajudeume siusplau!
InterPersonal

Hola!!! a veure no tens perquè ser obligatòriament d'una banda o de l'altre, potser simplement és que ets bisexual, és a dir, que el sexe de l'altre persona t'és indiferent. Però jo no sóc gaire amiga de les etiquetes quan no tenim les coses clares. hi ha gent que ho té molt clar i em sembla perfecte, ja que si estàs segur del que vols no hi veig el problema, però quan no ho tenim clar, simplement ens hem de regir per una norma, no fer res que no volguem fer. Per tant, no t'agobiis, si estàs amb una noia perquè vols i amb un noi també perquè vols no t'ha de preocupar de res! Simplement disfrutar i no agobiar-te per definir una sexualitat que, de moment, sembla que no es decanta per cap sexe en concret. I dic, de moment, perquè potser més endavant si que et decantaràs, o no.
No pateixis i disfruta sense complexes!!
Molta sort!
Marina Marull
www.interpersonal.cat