em quedo sense amigues..
Hola, doncs tenia una millor amiga, pero ja no ens veiem, ni quedem, ella esta amb les seves parelles, perque en te unes cuantes, sempre esta ocupada i ja no sabem gaire d'una amb l'altre, l'altre dia va ser el seu aniversari d'anys i no el vem celebrar no em va dir res.. avegades li parlo perque si no li parlo jo ella no em parla, estic cansada d'anar darrere, ja m'he quedat sense amigues, nose peque es... estic completament sola i nomes tinc a la meva parella pero com si també estigués sola... nose que fer.. ajudeume
InterPersonal

Hola!! Està clar que les amistats han de ser ha dues bandes, si no sents que tu li importis a ella és normal que et sentis malament i que pensis que no l'importes. Has provat de parlar amb ella d'això que sents? Potser ella no se n'ha adonat i quan li diguis reaccionarà. Si més no t'haurà de donar alguna resposta i en base a aquesta tu pots decidir què fer.
Si tens parella i sents que estàs perdent les amistats, el que pots fer és intentar organitzar sortides amb amigues, dies en què només estigueu les amigues i si veus que no et segueixen perquè no volen deixar a la seva parella, organitza coses amb parelles!!
Sigui com sigui no t'esperis amb els braços plegats que et vinguin a buscar sigues tu qui organitza, planeja, proposa… així de mica en mica la teva xarxa d'amistats anirà prenent força de nou!
Molta sort!
Marina Marull
www.interpersonal.cat