La meva parella s'esta cantant de mi
Hola, soc una noia de 19 añs y tinc un noi de la mateixa edat, portem 7 mesos junts, pero ho pasem molt malament, ens estimem molt, pero en cabrejem y sempre estem rallats, ell es molt orgullós y es cabreja per res, jo soc mes o menys igual, ultimament estem bastant malament, l'altre dia el vaig deixar a la estació, va ser un moment molt fort, ell avans ja em va dir que cuan ho deixava amb una noia, no torna un altre vegada, el vaig deixar es va cabrejar moltisim y jo em vaig arepentir moltisim y em vaig sentir molt malament em vaig undir molt y no podia deixar de plorar, sem queia el mon a sobre, le rogaba que es quedés amb mi, que l'havia deixat perque estabam cabrejats pero que el necesitaba, que no sabria que fer amb ell.. va tornar despres de donar cops a tot a reu y de cridarme, el vaig convencer de que es quedés y es va posar a plorar ell també, vam seguir la relació bé, pero ell no es el mateix, cada vegada es mes borde amb mi, i aquest cap de setmana voliam anar a barcelona a donar un paseig pero ell traballa y gaire no te temps, y el divendres em va dir de sortir de festa i li vaig dir que jo no tenia ganes, li vaig portar un pastis en forma de cor i tot, y al dia seguent es dona conta de que es va deixar la cartera al meu bolso, i em feia anar al seu poble a portarsela i no vaig anar i es va cabrejar y com es tan orgullos em va dir que vindria a buscarla i s'anava, el vaig trucar i em va dir que si volia anar de festa avui i li vaig dir que no que estaba amb la meva cosina i que no puc, s'ha cabrejat i ha cambiat la foto de perfil del whatsap y el estat y m'ha tret de tots llocs, ara no em parla i le parlat jo y no em contesta casi res, nose que fer, si demanarli perdó o que fer.. jo no el vull deixar, jo vul que tot sigui com al principi, sempre em fot les culpes de tot, soc molt borde, ho sé tothom m'ho diu, nose com cambiar ni que fer per volverlo a enamorar.. necesito ajuda, perque jo el meu cap tot es negatiu i penso sempre en maldat... siusplau, moltes gracies :)
InterPersonal

Hola!!! totes les relacions passen per crisis, segurament és el que us està passant a vosaltres ara. El primer que has de saber és que les crisis no sempre són dolentes, moltes vegades si aconseguim superar-les ens donen la oportunitat de posar-ho tot en un lloc millor, de reconstruir una cosa que no funcionava en una que si. El més important és que tinguis clar que no s'han de prendre mai decisions en una discussió, quan ens discutim les nostres emocions estan a flor de pell i en aquell moment no som capaços de raonar amb coherència, per tant intenta no tenir-li en compte el que pugui dir en una moment d'alteració, ja que igual que et passa a tu el que diem quan estem alterats moltes vegades ni tan sols ho pensem.
El que has de fer és buscar un moment en què els dos estigueu tranquils i hi hagi bon ambient per parlar del que us està passant i intentar pactar les coses que creieu que no funcionen.
Si relament els dos voleu lluitar per la vostra relació això us ajudarà, heu de marcar un punt de partida i no mirar enrere ni recordar les coses que us heu dit, ja que això no us ajudarà en res.
Molta sort!
Marina Marull
www.interpersonal.cat