*
Hola!
El que a mi em passa es que sí, estic prima, pero em noto que estic grassa. Quan em miro al mirall intento amagar panxa i veig que si una noia esta prima doncs, se sent millor. No ho se, em sento grassa. I quan estem al vestuari i veig a les meves amigues que son tan primes, sento complexe. Quan entre amigues, la tipica conversa de "ai he engreixat" o "ai estic massa prima" em sento malament. Jo quan parlen d'aixo no opino res i callo. Sempre he sigut una noia prima, pero ara no ho estic tant i em sento malament amb elmeu cos. Em podeu ajudar siusplau?
InterPersonal

Hola qwerty! tenir complexes amb el teu cos a la teva edat, és normal. Estàs en una etapa de la vida en què el cos canvia, passes de ser una nena a ser una dona i això es reflecteix en molts aspectes, fins i tot en el teu cos. No et preocupis excessivament, has d'acceptar-te tal com ets, amb les teves virtuds i els teus defectes. Pensa que la majoria de noies tenen complexes del seu cos. Som molt exigents amb nosaltres mateixos i ens han vengut un ideal de bellesa que gairebé ningú hi pot aspirar. Segurament tu penses que tal persona té un cos espectacular i si li demanessis a ella, t'explicaria els complexes que té.
Si el que vols es cuidar-te per sentir-te bé el que pots fer és escriure al fòrum d'alimentació. Allà et donaran bons consells que segur t'ajudaran.
Ànims!
Marina Marull www.interpersonal.cat