bff!
Hola, soc una noia de 16 anys, fa temps que no tinc parella , com 6 mesos o aixi... magradaria tenirne, pero no trobo a ningu... al final pensare que soc fea o que ningu em vol... pk els tios nomes volen un lio i despues se nobliden de tu:( E tingut relacions sexuals des de petita amb la meva millor amiga, pero no em sento atreta per cap noia sol per nois, per u fem per plaer i ja sta. no se qe e de fer per tenir nobio, avegades penso que a de ser el desti, qe ve sol... pero mai arriva aquet moment!! crec que no soc lesvi ni bi, pero em preucupa molt que ningu es fixi amb mi, que e de fer??
Elena Crespi

Hola lualluna, com estàs?
Els jocs que tens amb la teva amiga des de petita normalment solen començar com a jocs de curiositat i és molt i molt normal. Ara veig que els manteniu perquè us aporten tenir una bona estona de plaer. Si les dues hi esteu d'acord, cap problema. Això no indica que siguis lesbiana, com molt bé dius.
Sobre tenir parella... evidentment és quelcom que no es pot forçar i com menys paciència tinguis, més difícil et semblarà... per tant, et diria que et posis en situació de tranquil·litat per a sentir-te millor i que el tema no t'angoixi.
També et pots plantejar si estàs en el cercle idoni per a trobar parella o si tens la possibilitat de conèixer a nous nois...
Aprofita el temps que estàs sense parella per a cuidar-te a tu mateixa i coneixe't més! És molt important!
Sort!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat