IMPORTANTTT!!!
Hola hem dic Andrea i tic un cosi que es diu Aitor q fa 3 anys q pateix càncer de fetge...encara no s'ha recuperat i la veritat esq he entrat en algunes depresions pero això...La meva millor amiga,la Vanessa,va perdre al seu pare per cancer,i tinc molta por de que al meu cosí li pasi el mateix,ya q he vist a mes d'un dels meus familiars,amics...L ha mort algu per cancer.
Per exemple,ahir va morir Tipto Vilanova per cancer i no he pogut dormir durant tota la nit...
Tinc molta por de perdre al meu csi,i se q es pasa molt malament per la perdua de algú per cancer,ja q cada vegada q la Vanessa entra en alguna depresió per el seu pare,jo també hem deprimeixo...
:(
No se q fer per no patir...AJUDAA!
Gràcies
InterPersonal

Hola!!
la veritat és que t'entenc perfectament, el cancer és una malaltia que ens espanta a tots ja que porta impresa la paraula mort en molts casos. Però fixa't una cosa, només coneixem els casos que acaben malament, dels que acaven bé gairebé no en sentim res. I n'hi ha molts que acaben bé, t'ho asseguro! Penso que si pateixes tant, no has de passar-ho sola, parla amb els teus pares, desfoga't i explica'ls-hi els teus patiments, pors, angoixes… el pitjor que pots fer és quedar-t'ho per tu sola, compartir-ho t'ajudarà a sentir-te una mica millor.
No sé el que li acabarà passant al teu cosí, però sigui quina sigui la part final de la seva història segur que t'agradarà més pensar que has estat al seu costat de la manera més positiva que has pogut, sinò et sentiràs malament per haver-te rendit abans d'hora.
Molts ànims bonica!!
Marina Marull
www.interpersonal.cat