dubtes
Bones,ja porto mig any amb el meu novi, ultimament esta un pel extrany quan parlem per whatsapp, a l'hora de veurens estem bastant be, algun dia algo raro, fa ja un mes que no tenim moment per poder estar junts, i aixo m'inquieta. Que faig? Li deu pasar alguna cosa? Perd l'il·lusio?
InterPersonal

Hola!!
per més que m'agradaria no tinc una bareta màgica que em digui què sent la gent, què vol o què necessita. No la tinc jo, ni la tens tu, ni la té ningú. Per més que intentis interpretar les senyals que et dóna el tei nòvio fins que no parlis amb ell no sabràs amb seguretat què li passa, per tant deixa de menjar-te el tarro i pregunta-li!! L'únic que aconsegueixes no fent-ho és patir per una cosa que no saps amb seguretat, o sigui que si toca patir millor fer-ho per alguna cosa real, no?
No et tallis i diga-li que el notes estrany, a veure què et diu ell…
Molta sort!
Marina Marull
www.interpersonal.cat