Que he de fer?
Hola! El meu problema tracta sobre els nois, fa bastant de temps que em preocupa molt tot aixó de lio, novio i aquestes coses...Perquè si per exemple em lio amb algú i aquesta persona només vol aixó doncs a mi m'acabarà agradant i em rallare a saco... I no se, tampoc se si vull novio, o lio o simplement res! Es tic feta un lio, i a sobre em van tius al darrera i tampoc vull perdre oportunitats però es que no se que fer...Ajudeu-me!
InterPersonal

Hola!!
És molt difícil aconsellar-te sobre aquest tema, perquè els sentiments són una cosa molt personal. Ningú més que tu sabrà exactament el que sents i tota aquesta por i indecisió que tens ara és normal. Jo penso que quan arribi el moment en què estiguis disposada a donar el pas, ho sabràs, ja que el sentiment que tindràs serà tan potent que per més que vulguis controlar-lo no podràs. A mesura que vagis tinguent experiències aniràs adquirint més coneixements sobre els teus sentiments i les teves reaccions, apendràs a saber amb qui pots confiar i amb qui no, però si no estàs mai amb ningú per por, tota aquesta experiència no la tindràs i serà més fàcil que t'etivoquis.
Si ara no ho tens clar, segurament és perquè encara no ha arribat el moment adient o la persona adequada, no cal que ho forcis, tard o d'hora arribarà i sabràs com actuar.
n'estic segura!!
Una abraçada!!
Marina Marull
www.interpersonal.cat