baix estima gorda
ola soc nova en aqesta web pero tinc un problema molt gran, vaig insulta a tots els populars del meu curs i ara no li caic be a ningu e perdut molts amics i no se que fer pk totom minsulta i ahi me van tirar asta pedres i ia ns q fer pk me passo el temps ploran i els meus pares no saben res pk la culpa es meva per insultar pero ns pk ho vau fer necessito ajuda¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ se q el q esta fet fet esta pero la meva vida es una condena una merda perfavoor necessito consell i molta ajuda
InterPersonal

Hola albalove! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc que estiguis passant malament! També entenc que les conseqüències per haver tingut l'impuls de insultar ara t'hagin ajudat a aprendre que és important ser conseqüent dels actes. Busca't alguna persona de suport per superar aquests dies. No estiguis sola!! Si han de ser els teus apres que ho siguin, també pots demanar suport a un profesor o monitor de confiança. T'ajudarà molt fer un pas de valentia i demanar aquest cop de mà. NO PENSIS QUE ESTÀS SOLA!! Això mai és cert!!! Quan hagis fet aquest primer pas llavors , junt amb la persona, que ella tindrà el cap i el cor més serè per ajudar-te, penseu si convé qeu facis alguna cosa com demanar disculpes o si podeu preparar alguna cosa a la classe per a què pugueu parlar dels malentesos d'una manera més adequada i buscar una solució. Potser fins i tot un professor amb mà esquerra us pot ajudar a negociar i solucionar aquesta situació. Endavant! Eli AUlet www.interpersonal.cat