BFF que hem passa?
Hola Adolescents.cat.
No se que hem passa pero per a mi que vaig canviant de grup d'amics, avans estava amb un que jugava a pilota pero les sabates no duraven molt... I aixo que ara estic amb un altre gurp que hi ha un amic de la mesva infancia i menos mal que soc agradable i m'he incorporat be...
Acabo de deixar a la meva parella i ara no se pas que estic sentint ja que no vull estar sol pero a la vegada si que vull i crec que encara sento algo per la meva ex.... no sé que fer sisiplau ajudeume!
InterPersonal

Hola Mr Anonim! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs pel que m'expliques podria ser que estiguis passant per una temporadeta d'estat d'ànim una miqueta bais. Si dius que ho has deixat amb la parella, és natural que la trobis a faltar i et sentis entre trist i apàtic a vegades, que vol dir que no sents molta il.lusió per algunes coses...És natural sentir apatia quan hem perdut a algu que estimavem o ens agradava. Llavors a poc a poc va marxant. Segurament que per les ganes d'estar millor ara vas provant diferents grups per veure si en algun et sents millor...veuràs que a vegades sentir-se millor depèn d'un mateix i que la il.lusió i l'energia t'anirà tornant!! Es tracta de deixar passar uns dies i no deixar de fer cosetes que et facin estar distret. Pots parlar amb la teva ex si creus que no va ser definitiu, però escolta't molt a tu mateix per veure què és el que sents: anyor o realment vols estar amb ella? Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat