Enamorada
Hola!! Ja fa dos anys i miv que estic pilladíssima per un noi… Va a la mateixa classe que jo, i mai li he parlat, ni tampoc he tingut cap conversa amb ell (via facebook o whatsapp), perquè em fa vergonya. Tot i que a classe, a l pati etc ens mirem...
No el conec, però en canvi estic super enamorada d'ell, durant tot el dia estic pensant en ell, i també estic bastant preocupada ja que tot el dia estic parlant d'ell a les meves amigues i m'agradaria saber que puc ferper no pensar tot el dia amb ell, o poder iniciar un tema de conversa.
Gràcies
*M'agradaria ser anònima*
InterPersonal

Hola marteta18! Sóc l'ELi AUlet. psicòloga d'Interpersonal. És molt bonic està enamorat!! disfruta-ho!! Ara, si veus que això ocupa molt espai del teu temps intenta limitar-ho! ; ) que si l'amor se'ns converteix en obsessió...llavors ja no és tna maco!! Doncs t'hauràs de posar límits a tu mateixa! Parla una estoneta d'ell, però observa també a les teves amigues ( si fan senyals de que ja volen canviar de tema, etc) o modera el temps de parlar d'ell. Per exemple, mira el rellotge i digues el rato que pots aprlar d'ell i llavors canvies de tema o demanes a les teves amigues com estan elles, parleu de temes que us interesin, etc. Quan estiguis sola, fes el mateix amb tu: fes-te callar el pensament i concentra't amb les activitats que tinguis a fer, amb els deures, etc. És un treball molt important aquest, perquè sinó la nostre ment ens fa anar per allà on vol! ; ) Eli Aulet www.interpersonal.cat