Ajuda.
Hola Adolescents!
Mira volia fer aquesta consulta per preguntar: Què puc fer perquè la colònia/desodorant hem duri més temps? Es que estic farta, em dutxo tots els dies hem poso crema, colònia i de tot però hem dura poquíssim temps. I a l'institut no estic bé. I tinc por de no agradar a cap noi per culpa de l'olor. Em sento malament, perquè tot i mantenir l'higiene cada dia, no m'aguanta i suo fàcilment. No sé que més fer!
Gràcies<3!
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs mira, jo et puc ajudar en valorar-te a tu mateixa amb entussiasma i sentir-te satisfeta de tu! Pel tema de la olor per això, el meu cop de mà és que vagis a fer una revisió al metge o a la farmàcia, segurament ells t'orientaran molt millor. Pel tema del valor a tu mateixa, entenc que és un tema que et molesta i vols canviar! Això està bé. De totes maneres, intenta no treure conclusions massa dràstiques i dures cap a tu mateixa a partir de la olor. Pensa que tots som més que un cos, que ens hem de valorar a partir del qeu som en general, no només a partir del nostre aspecte físic o altres coses relacionades amb el físic. Així que, posa atenció també en les coses positives que t'ajuden a mantenir relacions satisfactòries i treballa i utilitza fort aquestes característiques i habilitats ( la simpatia, el bon humor, l'amabilitat, etc). Fes una llista també de qui ets tu en general i perquè t'agrades i què valoren els teus amics de tu, la teva família, etc. És molt bon que l'acceptar-nos comenci per nosaltres mateixos!!! Pensa una cosa: de què ens serviria tenir amics guapos/es si ells no tinguéssin la capacitat d'estimar i divertir-se amb nosaltres? Si reflexiones sobre aquesta pregunta veuràs com no ens hem de quedar només amb el físic per valorar el que sóm o el nostre èxit en les relacions. Una abraçada! Eli Aulet www.interpersonal.cat