Ajuda!!!!!!!!
Hola, tinc un problema, i es que jo cada dia sortia amb un noi i em deia que li agradava(ens vam liar),pero un dia em va dir que ja no li agradaba. Ara em sento fatal perque ens consederavem mutuament com a novios. A mi m'agradaria estar com avans. Em podries ajudar siusplau??????
Molt petonets de pert de la Clara.
InterPersonal

Hola Clara21! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs entenc com et sents. Quan es trenca una relaicó sempre fa mal i és natural sentir dolor. És una decisió que ha pres ell i això ho fa més dur, eprquè tu no sents que vulguis tallar-la. Pots intentar parlar amb ell per dir-li si això és definitiu i el que a tu t'agradaria intentar-ho. De totes maneres, no intentis convençe'l si veus que ell té molt clara la decisió que ha pres. És dur, però la millor manera de portar-ho és acceptar-ho i centrar-te en tu mateixa i dedicar-te al que t'agrada. I, sobretot està oberta a les noves persones i experiències que et porti l'estiu! ; ) Eli Aulet www.interpersonal.cat