S.O.S
HOLAAA!!! :)
Veuras... no se que em passa peró crec que m'agrada el meu cosí. Té 15 anys i em va dir que no em veu com la seva cosina, que li agrado. I el cas es que ell a mi també. I no se que fer, perque dissabte vinent faig una festa a la platja amb els meus amics i li he convidat, i vam dir de liar-nos pero al final no crec que ho fem per por a que ems pugui veure algun dels nostres pares. El cas es que ells son cosins segons, llavors nosaltres som tercers o algo així. Peró no se que fer perquè cada vegada que estic amb ell em sento genial i tinc papallones a l'estomac, i a ell li passa el mateix...
Que faig?
Gràcies:)
InterPersonal

Hola!!
entenc perfectament que estàs en una situació complicada, primer de tot no t'avancis als problemes i intenta agafar-t'ho tot amb una mica més de calma. Tot i que sigui el teu cosí, aquestes coses passen i la sort que tens és que al ser un cosí llunyà no és tan greu com podria semblar la cosa. Hi ha famílies que ni tan sols es coneixen els cosins llunyans, per tant, pot ben ser que hagi passat alguna vegada que dos cosins llunyans s'hagin embolicat sense saber-ho. Si realemnt el que sents per ell és tan fort i ell et correspon, parleu-ne els dos del que pot comportar el fet que us emboliqueu, decidiu el que decidiu serà més fàcil afrontar-ne les possibles conseqüències si sabeu quines poden ser.
Si pel que sigui creieu que la vostra història cal la pena i voleu anar més enllà haureu de parlar amb les vostres respectives famílies ja que ho han de saber per vosaltres i poder opinar sobre tot plegat.
molta sort!
Marina Marull
www.interpersonal.cat