Sentiments amb les meves amistats
Hola, bona tarda.
M'agradaria que he de fer davant aquestes situacions:
- La primera: en el meu insti,m'he fet molt bona amiga de dos nois i una noia que ja coneixia abans, els quatre ens considerem millors amics més o menys. La meva qüestió, però és la següent: a un dels nois, abans li agradava l'altra noia(la meva amiga), i ara ja no li agrada, a més a ella no li agradava. Ara, jo crec que a l'altre noi li agrada la meva amiga, perquè sempre la molesta, li fa bromes,... per fer-la riure, i ami abans també m'ho feia, i si més no m'agradava que m'ho fes, ara ja no m'ho fa tant, i em dona la sensació que ja no sóc la millor amiga de cap dels meus amics, la meva amiga ara ha conegut una noia, i són mejas, i jo ja no ho sóc gaire..., el meu amic(el de les tonteries) sembla que la única millor amiga que tingui és l'altra noia, i jo no ho sigui, i finalment l'altre noi( el que s'havia enamorat i ara ja no)s'estima una mica més a la meva amiga que a mi. Conclusió, que de vegades em sento abandonada, com si no formés part del seu grup d'amistats:(
- La segona: Hi ha un noi que conec des de fa temps, és molt simpàtic, agradable. Molts cops quan m'obria per el whatssap, segons el que em deia o m'envia em pensava que volia que fóssim novios.
Avui he parlat amb ell, i li he enviat una cadena, de les que dius que et pot fer totes les preguntes que vulgui, i m'ha contestat que no s'havia que preguntar-me punts suspensius, i jo no sé perquè tenia ganes que em preguntés si voldria ser la seva novia, o si em liaria amb ell o alguna cosa d'aquestes.
Moltes gràcies, perdoneu per l'embolic que he fet, sis plau responeu lo més aviat possible.
Petons!!!
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Anem per punts com t'ho has fet:
Les relacions d'amistat no són sempre iguals. Són canviants i en diferents moments de la nostra vida tenim més feeling amb algunes persones. Això passa molt als grups d'amics, és natural. Hi ha temporadetes que congenies més amb un dels amics, però això no vol dir que deixin de ser amics teus! Crec que hauries de ser valenta i explicar-los com et sents, segurament ells ni se n'han adonat. T'agrairan la teva sinceritat i segur que et sentiràs molt millor.
Pel què fa al noi del whatsapp, jo primer et diria: a tu t'agrada? pel què expliques sembla que estiguis més interessada que ell et vagi al darrera que en saber si realment t'agrada. No hem d'embolicar-nos amb algú pel simple fet que li agradem a ell, tu també hi tens alguna cosa a dir!!
Una abraçada
www.consultajove.cat