No se que fer
Mira t'explicu.
Ja fa temps que estic colada pel meu millor amic pero ell lliga molt i esoo llavors quan jo em decida per explicarli em tirava enrere perque sempre mexplicava que ara li havia demanat sortir a una de les meves amigues, que ara shavia liat am aqueta i noseque mes.
Ara ja me n'estava oblidant i vaig comensar a estar amb un xiquet de la meva classe.
La meva amiga que va estar amb el meu millor amic li va explicar a ell que jo l'estimava i ell ahir amb una festa mho va explicar, a més que anava borratxo, i em va dir que ell tambe m'estima. I ara jo no se que fer perque els estimo als dos.
Ajudeume siusplaau! Gràciees:)
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per utilitzar el consultori!
Doncs la teva situació és una pèl complicada. Entenc com et sents i què és que, al cap de tant temps, una persona et digui tot això que volies sentir. Tot i això, també et diré que tinguis en compte en quin moment t'ho va dir.
Però, primer de tot ets TU! Has de decidir tu mateixa qui vols al teu costat (si hi vols algú, és clar). Pensa en com t'ha fet sentir un i altre, en el què sents per cadascun d'ells, en les seves virtuts i en els seus defectes...
Reflexiona si el què sents pel teu millor amic és real o una il·lusió (a vegades idealitzem a les persones que no podem tenir), de la mateixa manera que si la teva parella actual t'agrada o era simplement per oblidar el primer noi.
No és una decisió fàcil, perquè podeu prendre mal, per això et demano que et prenguis el teu temps i que de totes maneres en parlis amb tots dos.
Una abraçada!
www.consultajove.cat