gemmiiii
Mireu, jo vaig repetir curs i els meus amics están a un curs més alt que jo però ens veiem al pati, etc... el cas es que tinc una millor amiga (pr ella nse si ho soc) que té novio i el seu novio hem cau molt be i va a la meva classe.
1.Estic preocupada perque fa semanes que es varallen molts cops i la meva millor amiga l'he vist plorar molts cops i ella casi mai ho fa. Porten 7 mesos junts i s'estimen molt pero el seu novio es un gelós i s'enfada per tot. Lo millor sería que ho deixessin pero ella no vol.
2.Casi no puc estar am ella perque sempre está amb ell, a la entrada es queda amb ell fen-se petons, al patí a un raco ells sols fen-se petons, a la sortida igual, els caps de semana casi que no puc quedar amb ella i joder jo vui estar amb ella i molts pensem que el seu novio l'está allunyan de nosaltres.
Ajudeu-me!!!
InterPersonal

Hola Marta,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Crec que aquí hi ha dos temes diferents.
A la relació de la teva amiga, sigui bona o dolenta, no t'hi pots ficar. L'únic que pots fer és estar al seu costat, consolar-la quan es barallin i, en algunes situacions pots donar la teva opinió, però serà ella qui decideixi el què vol fer amb la seva relació, si li compensa o no.
Pel què fa a la vostra amistat, hauries d'intentar parlar amb ella i explicar-li com et sents. Es tracta que totes dues us expliqueu sincerament com esteu i intenteu "pactar" alguns moments per veure'us i gaudir de la vostra amistat. Tot i així, has d'entendre que si ara ella té novio, és normal que hagi de repartir el seu temps lliure entre ell i les seves amistats.
En aquests casos, sempre és millor que quedeu un dia i tingueu una estona per parlar, ja veuràs com entre totes dues trobareu la manera de continuar la vostra amistat.
Una abraçada
www.consultajove.cat