em vull llençar al meu millor amic
Hola em dic Claudia, necessito ajuda urgent, estic bojament enamorada del meu millor amic, ja li vaig dir i no em va creure.
Dimarts anem d excursio a Empuries i per la tarda anirem a la platja i li vull fer un peto, ell mai s ha liat amb ningu i jo tampoc i nose com fero.
Em fa por perdre l amistat, perk si s aparta d mi nose k li dire.
Gracies
InterPersonal

Hola! Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Abans que res, et diria que anéssis pas a pas. Dius que li has dit a ell i que no et va creure, oi? Primer hauries de saber si ell sent el mateix per tu o no. Observa'l i busca pistes que et diguin si està per tu o no, abans de voler fer-li un petó. No sé perquè no et va creure, si potser no vas ser prou directa o que es vol fer el despitat per no fer-te mal.
Si sou tan amics, agafa confiança i parlar primer amb ell... Llavors, sobre la marxa i sense pressa ja veuràs si és un bon moment per fer-li el petó o no...
Una abraçada
www.consultajove.cat