problem !!!!!!!!!!!!!
hola
tinc un problema i dels grans crec em mola una nena i tinc el problema k parlem molt i son amics pero se ki li agrada. Es un amic meu pero tmb se k ell sua olimpicament de ella ancanvi ami si k am mola
Gracies
InterPersonal

Hola efr@;)). Sóc l'Assumpta, psico d'Interpersonal.
Potser amb el temps ella s'acaba adonant que aquest noi que li agrada, tal i com dius tu, "ella li sua", o sigui, que passa d'ella, i la vostra amistat va creixent fins a arribar a ser un altre tipus de relació. Crec que li has de donar temps perquè ella vagi veient aquestes coses i alhora tu anar treballant la vostra relació. Ja m'entens...Es millor que no li diguis això d'aquest noi així directament perquè suposaria una confrontació en aquests moments i això tu no ho vols. També t'he de dir que en tot moment has de respectar la seva decisió.
Gràcies per la teva confiança.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat