Déjà vu
Hola! Sóc una noia de 15 anys, i la raó per què escric és perquè em venen atacs de déjà vu, no ho sé si ho saps.. que és una sensació de ja haver viscut una escena que hi estàs present i la durada d'aquest atac dura uns 10 segons no gaire més... Els llocs més freqüents que m'ha passat és a casa i el institut i poques vegades al carrer. Estic una mica asustada perquè quan em venen aquests atacs em vé com marejos i un augment de saliva, com si tingués ganes de vomitar i dolors el cap, quan acaba l'atac em quedo com "desorientada" se m'oblida de la cosa que semblava haver viscut o somiat.. No ho sé si aquests atacs del déjà vu són bons o no, perquè em passa 2 o 3 cops al mes des de fa un any i pico, però em venen temporalment, no cada mes.
He buscat informació per internet i molta gent, almenys una vegada ha tingut aquesta experiència... i diuen que és com una epilèpsia o algo raro...
No ho sé, contesta estic preocupada :(
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Nosaltres no som especialistes mèdiques i no et sé dir exactament a què és degut. Els déjà vu es poden viure en alguns moments d'estrès i tothom els pot patir en un moment o altre. No em dius si ho has comentat a casa o no, però pel què m'expliques, jo et recomanaria que anéssis al metge de capçalera i ell et farà una exploració si ho creu necessari. Trasllada-li aquestes pors que tens i descriu tots els símptomes, com més informació tingui millor.
Recorda, tot el què ens preocupa, millor buscar-hi un professional que ens pugui orientar.
Una abraçada!
www.consultajove.cat