Lio monumental...
M'agradaria que fos anònim, si us plau...
Veureu Adolescents, estic sortint amb un noi, que m'encanta, portem molt poc, és cert, però fa petites coses que em demostren que m'estima, i encara m'enamora més...
El problema? El problema és que estic gelosa d'una noia, ell m'ha dit que no hi ha res, que ni tan sols li agrada físicament, però es algo poc creible, perquè ella, al contrari de mi, té molt de pit i dubt-ho molt que no li agradi i ademés, a ella, li agrada el meu novio; la cosa està, en que nosaltres ens vam començar a conèixer tirant-nos guixos a la classe i ara li comença a fer a ella, i tinc molta por, perquè no vull que em deixi...
I a sobra se'm junta tot, perquè tinc somnis on ell apareix, i em compliquen la vida perquè no els arribo a entendre... Només he tingut dos, que jo recordi, un on l'arrestaven i quan hi anava ell no em coneixia, era com si no ens haguessim vist mai; i l'altre on estava amb un noi que no era ell, però em tractava com si fos ell, el pitjor es que aquell noi és un amb el que es porta molt bé, no sé, estic molt confusa...
¿Que faig? ¿Li dic al meu novio el que sento? ¿Què signifiquen els somnis? ¿Li hauria d'explicar al meu xicot els somnis que tinc?
Ajuda si us plau :(
Elena Crespi

Hola gèminis19697!
Comencem pels somnis: no sempre signifiquen el que veiem de bones a primeres. El que sí que potser ens indiquen és que estàs patint.
Crec que és molt important que tinguis en compte les mostres d'amor que et fa i que t'encanten i confiar en que, si està amb tu, és perquè t'estima.
Sovint compliquem les coses i tot és més senzilld el que sembla: si algú està amb tu és perquè t'estima i si volgués estar amb aquella altra noia, potser estaria amb ella i no amb tu. Una relació de parella sempre implica CONFIAR... i la confiança és similar a la fe.
Si veus que estàs patint... potser sí que és bo comentar-li aquests petits dubtes que tens, de bon rotllo i per impedir que vagi a més el patiment.
Sort!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat