Regal a la millor amiga
Bon dia! Sóc una noia que té una millor amiga des de ya fa tres anys, d'aqui poc es el seu cumpleanys i fara quinze anys i li vull fer una cosa especial, però no se que fer-li. Em podrieu donar algun consell?
InterPersonal

Hola Maria!. Sóc l'Assumpta, psico d'Interpersonal.
En primer lloc et diria que pensessis en els gustos i les preferències de la teva amiga. Tot i que això que et dic sembla una cosa molt òbvia, és molt important tenir-ho present perquè de vegades fem regals amb tota la bona intenció del món però tenint més en compte el què ens agrada a nosaltres que a la persona en qüestió. Li pots regalar alguna cosa que simbolitzi la vostra amistat, com per exemple: una foto xula de les dues amb un marc, una carta parlant-li de la vostra relació i de com és ella acompanyada d'algun petit detall, li pots gravar un video on surtis tu i/o altres persones felicitant-la i parlant de la vostra amistat, recordant coses que heu viscut juntes, etc. Si ets manetes li pots fer algun detall a mà (tipus collaret, anell, bolso, etc.). També li pots fer la sorpresa d'emportar-te-la a algun lloc especial i passar el dia juntes (depenent dels gustos), etc. Estic segura que trobaràs alguna cosa que li agradarà.
Gràcies per la teva confiança.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat