Tinc un problema
Avui el que yo creia que era el meu amic m'ha dit que ja no vol sapiguer res de mi i que m'oblidi d'ell. Que hauria de fer donar-li temps i a veure si torna o oblidar-lo per sempre i nomes quedarme amb els records?
InterPersonal

Hola viictoriia18. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
M'imagino que la reacció del teu amic és deguda a algun fet en concret, malentès, discussió, etc. que heu tingut. De vegades, aquestes coses passen entre els amics/amigues. Si ja has intentat parlar del tema amb calma i ell segueix tant rebotat, potser millor que li donis temps. Quan estem molt ficats en una emoció, concretament la ràbia, cal deixar que aquesta emoció surti, s'expressi, i al cap d'un temps la persona torna a estabilitzar-se. Si intentem tallar-la o frenar-la abans d'hora, és possible que encara sigui pitjor. Per tant, dóna-li un temps i pensa que si sou amics de veritat en podreu tornar a parlar. Però en tot cas has de respectar la seva decisió.
Gràcies per la teva confiança!
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat