Preparada per una relacio?
Hola! tinc un petit problema...
Tinc un amic que fa un any que el conec, ens portem super bé i podem passar hores junts. Ell es 7 anys mes gran que jo. A mi crec q m'agrada perque penso molt amb ell, i quan estem junts es fantastic. Sempre em pegava indirectes de q li agrado i al final sem va declarar. Jo en part em vaig posar super happy pq li agrado al noi q m'agrada, pero en part em vaig morir de por, no crec q estigui preparada per tenir un novio molt mes gran q jo a mes q ha fet de tot, i jo soc una inexperta... Nose que fer! Mencanta i em fa por a la vegada!
Gracies!
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per utilitzar el consultori.
Entenc que tinguis aquesta por, és normal i diu molt de part teva que et qüestionis la diferència d'edat. Tot i així, també és cert que si l'estima és mútua, és molt bon començament!
Et diria que si et fa respecte iniciar una relació amb ell, en parlis i li expliquis com et sents. Marca tu el teu ritme, ell te'l respectarà. No tinguis pressa i disfruta de les estones amb ell. La clau d'una relació és la confiança, així que no tinguis por ni vergonya de comentar-li tot. Ell entendrà perfectament aquestes pors i entre tots dos anireu veient com evoluciona tot, ja veuràs
Disfruta de l'experiència de ser corresposta!
Una abraçada
www.consultajove.cat