llavis
Tinc una cicatriu al llavi desde neixements, mai ningu s'ha ficat amb mi pero cada cop em veig mes lletga. M'agradaria saber si hi ha alguna forma per disimular que tinc el nas una mica torçat, el llavi deformat i la cicatriu.
M'agradaria sentirme millor amb el meu aspecte pero nose com fer-ho, també estic una mica grassoneta, medeixo 1,66 y peso 61kg.
M'agradaria que m'aconsellecis siusplau,
Merci<3
InterPersonal

Hola!!! Hi ha maquilladores que són veritables expertes en dissimular cicatrius i petits defectes de la cara, per què no busques consell amb alguna? Si realment t'acomplexa molt díga-li a la teva mare i mireu a veure com podeu fer-ho perquè et sentis millor. Però, tot i així, el millor és que no t'hi capfiquis gaire i intentis acceptar-te tal com ets potenciant sobretot les teves virtuts. Hi ha hagut models que s'han negat a treure's imperfeccions de la cara i que aquestes les han fet encara més boniques! Per exemple la Cindy Crawford es va negar a treure's una piga una mica massa grossa de la cara i la Sara Jessica Parker s'ha negat sempre a operar-se el nas, quan tothom li deia que era massa gros!!
Simplement s'han acceptat i han potenciat la seva part més bonica.
segur que tu també ho pots fer!!
Molta sort!
Marina Marull
www.interpersonal.cat