*
Hola!
El que a mi em passa es que sí, estic prima, pero em noto que estic grassa. Quan em miro al mirall intento amagar panxa i veig que si una noia esta prima doncs, se sent millor. No ho se, em sento grassa. I quan estem al vestuari i veig a les meves amigues que son tan primes, sento complexe. Quan entre amigues, la tipica conversa de "ai he engreixat" o "ai estic massa prima" em sento malament. Jo quan parlen d'aixo no opino res i callo. Sempre he sigut una noia prima, pero ara no ho estic tant i em sento malament amb elmeu cos. Em podeu ajudar siusplau?
InterPersonal

Hola qwerty! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. És cert que el cos pateix canvis que hem d'acceptar. És natural! El que no és natural és forçar a tenir un cos que pot ser malaltís i insà! Ara, me´s que forçar el qeu podem fer és cuidar! Cuidar el cos ens fa sentir bé i e´s saludable. Això ho podem fer manjant correctament, aliments variats i quil.librats, practicant exercici físic..i també, i ja pensant amb la imatge, vestir-nos com ens fa sentir bé, pentinar-nos d'una manera que ens sembla atractiva, etc. Alhora també està bé mirar-nos epr dins. quines qualitats més tenim a part de ser guapos i guapes. Amb això la nostra gent ens pot ajudar. Podem demanar a amigues i amcis que ens recordin els nsotres qualitats, el que ens surt bé, els nostres punts forts, etc. Aquestes qualitats són molt més potents per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos que el pròpi cos!!! Et recomanaria també que facis una ullada al fòrum d'alimentació que et recomanaran més idees. Ànims. Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga