URGENT
Hola adolescents
Perdoneu per les molèsties, però es molt urgent encara que no ho sembli: Hi ha una cosa que em preocupa molt, i m'agradaria consells. Jo mai he tingut parella, ni de petita que casi tothom en tenia. Això no es principal ment el que em preocupa, el que em preocupa es lameva timidesa. Un dia ja vaig mira consells a la vostre pàgina, els vaig posar en pràctica, encara ho faig, però tot i fent això soc tímida. He millorat una mica, però amb depen dels nois no, i no ser com parlar-li a ells, i em fa por que mai pugui tenir parella, ja ho ser que es una mica "xorrada" i que hauria de disfrutar de la vida. Em podeu ajudar, si us plau?
Moltes gràcies.
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot dir-te que no et preocupis si a la infància no vas tenir parella. Pels nens això és un joc, una manera de jugar a "copiar els adults", no t'hi capfiquis.
Pel què fa a la timidesa, et felicito per seguir els consells de la pàgina! A la gent sovint li costa acceptar les dificultats que té i encara més posar-hi remei, però tu ho estàs fent, enhorabona! Pel què expliques t'han funcionat, oi?
Els canvis s'aconsegueixen pas a pas, dia a dia, que és el que estàs fent tu. Continua així! Procura cada dia pensar en un moment en què hagis sigut massa tímida i pensa en què podries haver fet diferent. Igualment, també pensa una altra situació que t'hagi agradat com t'has comportat i valora el canvi que has fet!
Una abraçada enorme i felicitats de nou per aquesta voluntat que tens!!
www.consultajove.cat