S'ha de fer cas als somnis
Hola, bàsicament el que a mi em passa es que hi havia un copany de classe amb el que em portava força be pero aquest any se'n va tenir que anar a viure al Regne unit amb la seva familia, el qu ja se es que el trobo molt a faltar, però aquets últims dies he somiat força vegades que ens retrobavam i amb mes gent aortiam pel poble i ja esta. El que no ae si aquets repetits somnis volen significar algo mes o no ? No se que fer ja que no pu contatctar amb ell perque no tinc facebook i el whatsap al ser d'un altre país es diferent.
Gracies per la ajuda
InterPersonal

Hola Karla,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per utilitzar el consultori.
La veritat és que els somnis són la manera que té el nostre cap de descarregar tota la informació que ha rebut durant el dia (per això recomanen que es dormi bé abans d'un examen, així el cervell té temps de processar el què s'ha estudiat el dia abans i ho tenim més consolidat).
De manera que, si durant el dia et preocupes pel somni que has tingut el dia abans, és normal que durant la nit hi tornis a somniar (com una roda).
D'altra banda, si vols tornar a contactar amb aquest teu company de classe ho pots fer per altres vies que no sigui el whatsapp o el facebook, com l'skype o el correu electrònic. Segur que li farà molta il·lusió que t'hagis recordat d'ell!
Una abraçada
www.consultajove.cat