Impossible.
Ja fa uns cinc anys que estimo al mateix noi. I sempre quan l'intento oblidar, pum! torna a aparèixer o a parlar-me, em diu que m'estima, em fa creure falses esperances i ja no és la primera vegada que m'ho fa, ell té nòvia, però no estan passant un bon moment com diguèssim. Què puc fer?
PD. No fa falta que em respongueu aviat, perquè sé que teniu molta feïna.
Gràcies per la vostra ajuda!
InterPersonal

Hola!!! ostres, 5 anys són molts anys, no? A veure, em sembla que estàs massa enganxada a aquest noi i si te nòvia el millor que pots fer és allunyar-te'n tan com pugui. Ell et deu estar utilitzant, no dubto que t'estima, si ell ho diu, però segurament no t'estima de la manera que tu et mereixes. Per tant, passa pàgina, ja que mentre estiguis enganxada a ell no tindràs oportunitats per trobar una altra persona que et valori com cal.
Després de 5 anys fugir-ne no et resultarà fàcil, per tant intenta demanar ajuda a les teves amigues, elles poden avisar-te si veuen que t'hi tornes a acostar massa.. Sigues valenta i mira endavant, quedar-te enganxada amb un noi així no t'ajudarà. I si et costa pensar que non el tindràs mai més, pensa que simplement t'allunyes d'ell perquè no t'utilitzi, potser d'aquí uns anys les coses seran diferents. però ara, millor que no.
Una abraçada!!
Marina Marull
www.interpersonal.cat