sensació nova i problemss:/
Hola Adolescents! Bueno.. ja fa un temps que em mola un nen de la clase i sempre que el veig m'alegra el dia. Ens mirem mutuament i a vegades faig que no el veig i puc veure com ell em mira a mi, o quan està jugant o fent esport, em mira. Els seus amics tenen la conya de dirli que em digui algo pq segons ells li molo però no estic molt segura. Total que no se que pasarà. Per exemple l'altre dia estava jo amb les meves amigues i de sobte el vaig veure amb un altre nen i aquest, l'estava emputxant cap a mi,(agafant del coll) i el noi que em mola estava vermeeell, pero no se si era pel mal que li feia o perque estava nerviós realment. Jo vaig disimular per si acas pero el cor m'anava a 100 per hora, enserio. La meva mare no vol ni de conya que tingui novio, aquest es el problem i jo tampoc li vui dir que em mola pq em dona corte, i enacara que hem digueu que li digui no o faré. El pitjor de tot es que hi ha una nena que no para d'estar amb ell i.. és amiga meva:/...no li vui dir pq és molt sensible i a la mínima es cabreja i es posa a plorar. Les altres amigues meves entenen el que em passa. Pero enserio..com puc saber si li agrado o només és una tonteria d'amics( contant amb que ens hem conegut aquest any)?
InterPersonal

HOla!! Si no vols parlar amb ell la única manera de saber si li agrades és a través d'algun amic o amiga comú. Ara bé, pel que m'expliques sembla que està bastant clar que alguna cosa hi ha, no? és normal que tingueu tanta vergonya, per tant no et preocupis i el fet que faci poc que us coneixeu tampoc vol dir res, ja que només cal un moment per enamorar-te d'alguna persona!
Disfruta d'aquestes sensacions que tens i no vulguis còrrer, viure l'enamorament d'aquesta manera és un gustàs tot i que a vegades pateixes per no saber què pensa l'altre…
Molta sort!
Marina Marull
www.interpersonal.cat