Em sento inútil...
Hola.
Sóc una noia de 13 anys, i aquest cap de setmana vindran uns amics dels meus pares que les seves filles una mes petita que jo, les odio, els meus pares em diuen i em repeteixen que em comporti bé que no faci mala cara, i ja no puc més no sé que passarà no sé si em comportaré como una nena bona, o seré jo mateixa. Tinc unes ganes de dir el que penso als meus pares però passo de que em renyin més, els hi he dit que si em toquen la moral acabaré malament jo i elles, les meves amigues em diuen que em trucaran cada vegada que puguin i que no em preocupi que si passa algo elles estan al meu costat, tot i així em trobo cada vegada pitjor tinc mals de cap, em costa menjar, tinc ganes de vomitar, i per les nits em costa molt dormir. I l'autoestima em va fent passar males estones algunes vegades ploro altres ric altres m'enfado i d'altres sóc amable amb la gent.
I m'he tornat a tallar i ja no se si estic fent bé de afrontar les coses...
Moltes Gràcies.
InterPersonal

Hola!!! Ostres quantes coses a la vegada. anem a pams: si aquestes noies no et cauen bé tampoc és que sigui la fi del món, no? Simplement has de fer el paperet un parell de dies i llestos! Els teus pares t'ho agraïran molt. Pots intentar convidar alguna teva amiga perquè et faci costat així estaràs una mica més acompanyada. Però no cal que els hi llepis el cul, simplement no els hi tiris la cavalleria per sobre!! Imagina't que fos al revés, que fossis tu a la que no ppoguessin veure, no t'agradaria que et tractessin malament, no? Pel que fa als teus canvis d'humor, no pateixis que no serà sempre així, i no té res a veure amb tu, simplement estàs iniciant una etapa de la teva vida que comporta molts canvis físics i a vegades un dels efectes secundaris són els canvis d'humor. Pensa que el teu cos està rebent un allau d'hormones que per força afecten a l'estat d'ànim, però mica en mica s'anirà calment tot plegat, tingues una mica de paciència. Per últim, deixa de tallar-te! Què aconsegueixes fent-t'ho? No s'arrecla res per tenir talls als braços, al contrari s'espatllarà tot més. Creu-me, el millor que pots fer per tu i pels que t'estimen és deixar de fer-ho.
Molts i molts ànims!!
Marina Marull
www.interpersonal.cat