La meva millor amiga m'ha deixat de parlar
Bon dia, tinc 15 anys i tinc por de perdre a la meva millor amiga. Fa uns 3 anys que ens coneixem i a parincipi d'aquest curs ens vam tornar molt amiges la veritat i ho passavem molt be, pero una amiga seva de l'infancia li va començar a insultar i a criticar i estava molt malament. Jo l'ajudava amb el que podia ia finals d'any ho van arregar i jo estava molt contenta de que es perdonessin.
Fa uns tres mesos que va començar a passar de mi i jo no ho entenia li preguntava que perque ho feia i perque passava de mi que no sabia que havia fet. Pero ella seguia passant de mi, jo cada dia plorava perque l'havia perdut sense saber el perque. Em va dir qeu mes d'una persona li havia dit que jo la criticava per darrere i que li deia de tot menys guapa jo li deia que no era cert que si era la meva millor amiga com volia que li fes aixo. Mentres estava passant aixo les meves"amigues" (tambe d'ella) em deien que el millo que podia fer jo era fer-li el buit com ella em feia a mi. Ho vaig fer i pero va ser una mala idea. Resulta que les persones que els havien dit que la criticava eren les meves "amigues". En aquell moment em vaig quedar parada, no sabia que estava pasant ni el que havia fet. Ella em va dir despres que havien sigut unes noies que a ella avans li queien fatal i deia que eren unes falses... No vaig saber reaccionar. Per sort no nomes tenia aquelles suposades amigues. A mi la veritat es que cuan la veig em donen ganes de dirli que tal i parlarli pero no, perque se que passara de mi. Pero jo en cap momen la vaig insultar. Ara seque les seves amigues son unes falses pero ella no te la culpa perque van ser elles que la van fer apartar de mi. Em podeu donar algun consell si us plau? Mercii
InterPersonal

Hola!! deu haver set molt dur per tu tot això que ha passat, però estigues tranquil·la perquè la única cosa que has fet malament és ser massa confiada. Per la resta crec que has actuat bé. Ara la única cosa que pots fer és intentar parlar amb la teva amiga per aclarir les coses. Intenta començar de zero sense voler acusar a ningú del que ha passat. Diga-li el que ella t'importa i mira a veure si ella reacciona bé i sembla que també té ganes de tornar a ser amiga teva. Simplement deixa-li la porta oberta, ara bé, si creus que et fa pagar per coses que no has fet o que simplement continua deixant-te de banda, potser hauràs de començar a pensar que en relalitat no era tan amiga teva com tu et pensaves. Si aquest és el cas, el millor que pots fer és dir-li que no li guardes cap rencor i intentar fer la teva per una altra banda, segur que acabaràs trobant amigues molt millors.
Des d'aquí t'envio tota la força del món, sé que no és fàcil per tot el que estàs passant.
Una abraçada enorme!!